با معرفی ساعت هوشمند باریک و زیبای اپل در هفته گذشته، بسیاری از افراد فعال در عرصه مد و تکنولوژی حالا توجه‌شان به ابزارهای پوشیدنی با طراحی مدرن و خاص جلب شده است. مشکل بزرگی که ابزارهای پوشیدنی هوشمند قدیمی دارند معمولا طراحی بزرگ و نه چندان زیبای آنها است؛ مثل ساعت‌های هوشمندی که انگار یک موبایل هوشمند روی مچ دست کاربران هستند. اپل اما تنها شرکتی نیست که زیورآلات هوشمندی را تولید می‌کند که بسیاری از افراد تمایل دارند از آنها استفاده کنند، بلکه شرکت‌های طراح دیگری مانند Tory Burch Rebecca Minkoff و Opening Ceremony هم با همکاری شرکت‌های فعال تکنولوژی در زمینه طراحی و تولید زیورآلات زیبا و مدرن با قابلیت‌های ارتباطی و هوشمند فعالیت می‌کنند.
کاربردهای تکنولوژیک و هوشمند در این محصولات به‌گونه‌ای گنجانده شده است که طراحی مدرن و خاص آنها را برهم نمی‌زند و به همین دلیل بسیاری از کاربران به خصوص خانم‌ها علاقه زیادی به ن و داشتن این زیورآلات دارند. در همین راستا مجله آنلاین بیزینس اینسایدر به بررسی و معرفی بهترین زیورآلات هوشمند نه پرداخته است که آنها را در اینجا می‌بینید.



اطلاعاتی درمورد زیورآلات هوشمند ,زیورآلات ,طراحی ,بسیاری ,دارند ,مدرن ,هوشمند نه ,زیورآلات هوشمند ,بهترین زیورآلات ,طراحی مدرن ,ابزارهای پوشیدنی ,زیورآلات هوشمند زن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آسمونی شهر ثبت مایگریشن اسکیلز هرچی بخوای مجله خبری طراحی و سئو louisexvkvfjba Web FireWolf